Ensi sunnuntaina suuntaamme Kuopioon Rauhalahteen ja olemme siellä perjantaihin asti. Tiedossa kovasti paljon ruokaa ja liikunnallista ohjelmaa. Mukaan lähtee ristipistotyö. Keskiviikkona on Kuopion neulojien tapaaminen ja jos ehdin niin suuntaan sinne (mitähän ne tuumaa ristipistelijästä, joensuulaiset ovat jo tottuneet...). Toivottavasti voin tavata myös paikallisia ristipistelijöitä. Tiedän jo bussin jolla mennään Kuopion linja-autoasemalle ja paikallisbussin joka menee torilta Sokoksen edestä Rauhalahteen, mutta miten päästä linja-autoasemalta torille, se on vielä epäselvää.

Olen viimeisen viikon ajan herättänyt kummastusta, kun olen tehnyt käsitöitä avantouimareiden tukikohdan pihalla. Mä en jaksa uida niin kauan kuin lapset, joten yleensä mä olen lukenut, mutta nyt ei ole ollut mieluista lukemista. Joten olen virkannut / neulonut / ristipisteillyt. Ja kummastelua on ollut :-) Nyt taitavat jo tottua, eli jos menen paikalle ILMAN käsityötä niin sitten saan kummastelu aikaiseksi...

Mustialan ruusu kukkii varmaankin täydellä teholla ensi viikolla, kun olen poissa :-( :-(

Porkkanaleipätaikina odottaa leipojaa.