Kesälomani on alkanut hyvin lämpöisissä oloissa; aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, ei tuule, varjossa on noin + 25 astetta, pihlajan marjat humisevat korvissa... Tai sitten olen opetellut valehtelemaan :-)
Syön ja murehdin kotona, en ole käynnyt edes avannossa. Olen katsellut videoita ja murehtinut...
Huomenna "pääsee" selvittelemään poliisilaitokselle pojan tekemisiä, onneksi ennen sitä on terapiatunti psykologilla. Mutta käsitöitä olen tehnyt ja yksi on valmistunutkin

18269.jpg

Liisan 40 v kukka. Lauantaina on pippalot, pääsee syömään kaikkea kaloripitoista.

Olen myös neulonut ponchoani, se valmistunee lähipäivinä. Tosin mulla ei ole sille käyttöä tällä hetkellä, mutta ehkä sitten joskus.

Juu-u kurjaa on, ryven itsesäälissä, mutta tästä ei ole muuta tietä kuin ylöspäin. Ehkä seuraavassa viestissäni kirjoitan, kuinka ongelmanuoreni koki ihmeparannuksen, minä sain työpaikan, kaikki keskeneräiset käsityöni valmistuivat, selkäsärkyni parani... Tai sitten heräsin unesta ja huomasinkin eläväni Robertin kanssa Roomassa ja kaikki tämä olikin vain pahaa unta...