Mä katselen varmaan liian paljon telkkaria, kun se tulee mun uniini. Siis televisio-ohjelmat ja televisiossa esiintyvät ihmiset osallistuvat mun uniin. Joku aika sitten näin unia Idols tuomareista, ensin Asko K:sta ja sitten myös Jonesta. Viime yönä kuvattiin CSI Miamin jaksoa meidän naapuritalossa :-) Kyseinen asunto on ihan oikeasti myyty ja tulevat asukkaat tekevät siihen remonttia. Mun unessa se oli pahojen piilopaikka ja CSI Miamin porukat tekivät sinne rynnäkön, mä seurasin sitä keittiön ikkunasta. Se oli valittu kuvauskohteeksi siksi, että purkaminen remontin tieltä sujuisi näin kivuttomasti.
Mitähän seuraavaksi? Mutta mun on katsottava telkkaria, koska siten saan tehtyä käsitöitä nopeammin ja helpommin.

Jatkan sitten oikeaa televisioon liittyvää elämää. Näyttelijätkin vanhentuu! Sunnuntai-iltaisin katselen, tottakai, TwinPeaksia ja huokailen agentti Cooperin perään. Maanantai-iltaisin katselen Täydellisiä naisia enkä totisesti huokaile Orsonin perään. Näyttelijä Kyle M. on vanhentunut / rupsahtanut tosi kovasti.

Tänä iltana tulee kolmoselta mun suosikki seksileffani, George C. ja helikopterit UH!

Ja sitten lopuksi pieni vinkki: viikonloppuna pitäisi näkyä kymmeniä maksullisia kanavia ilmaiseksi boksin kautta.

Ja televisioon liittymätön juttu: maanantaina klo 17 kirjaston kahvilaan Koskikadulle kaikki käsityöhullut.