Tuota se nyt on.

Ja jos hieno sanallinen kuvaukseni äänimaailmasta ei auennut, niin todettakoot että asun räjäytys-alueella. Tontin reunalle tehdään rautatien alitusta ja räjäytystyöt on käynnissä. Elämme mielenkiintoisia aikoja, varsinkin tänä aamuna kello 4.05, kun tekivät jotain joka aiheutti omituista vinkunaa.

 

Yöunet ovat jääneet vähiin ja sitä myöten minun hermoni ovat kiristyneet. Perjantaina meinasi minun harrastus nro 2 loppua totaalisesti ja heti. Mä en ole vieläkään sopeutunut / tottunut täällä päin Suomea yleiseen tapaan esittää asiat negatiivisesti. Hermostuin melko perusteellisesti 3 hengelle ja lauantaina heistä vielä yhdelle. Ehkäpä he nyt muistavat lisätä positiivisuutta ja optimistista otetta asioihin (varsinkin silloin kun asioivat minun kanssani...). Käsityöterapeutit kuulivat viime viikolla syyn miksi minusta ei tullut harrastukseeni liittyen varapuheenjohtajaksi. Ja toinen syy on kyllä tämä minun Pohjois-Karjalaan sopimaton luonteeni Viaton