Makuja on monenlaisia, yksi tykkää tyttärestä ja toinen äidistä. Ja sehän on ihan hyvä asia. Tuulian blogissaan esittelemä itse värjäämänsä lanka (se eka versio) oli hänen mielestään jotain ydinjätteen tai kissanpierun tms väristä, kun minun mielestäni se taas oli mitä ihaninta.  Tuulialle sillä langalla ei ole mitään tekoa, mutta niistä saattaa syntyä minun 42 kokoiseen jalkaani sukat. Eli ei mene ydinjäte hukkaan :-)

Luulin olevani veljeni kanssa maailman ainoat ihmiset, jotka syövät pullan ja muut reunoja kiertäen, mutta paljastuksia-meemi on kertonut ettei se ihan niin olekaan, muitakin niin omituisia ihmisiä on olemassa! Paljastuksia lukiessani olen pistänyt merkille, että monet asiat joita minä pidän ihan normaalina omaan elämääni kuuluvina, niin jotkut pitävät niitä omituisuuksina. Hmmm, mitäköhän se merkitsee?

Käsityötalo Margaretan kuvastossa oli pari makoisaa sammakko-juttua, varsinkin ihana tyyny. Ja olihan siinä kuvastossa paljon muutakin mukavaa, hinnat vaan tuntuivat melko hurjilta.

Pimeässä hohtavaa lankaa olen kokeillut pistellä ystävänpäiväkuoreen. Ei ole kovin kivaa pisteltävää, mutta tulihan testattua. Kunhan alan tekemään water dragon -taulua pienemmälle pojalleni, niin siihen voisin kokeilla sitä kuten mp ehdotti kommentissaan langasta. Pojasta  voisi olla hauskaa, kun  lohikäärmeen jotkut  osat  hehkuu pimeässä.

Olen nyt ollut 6 viikkoa kesälomalla ja 2,5 viikkoa työttömänä. Mitä olen saanut aikaan? En sitten yhtikäs mitään! Paitsi kaikki kaapit on siivottu kahteen kertaan. Avantoon olen ehtinyt harvemmin kuin töissä ollessani. Sohvalla olen makoillut niin, että kohta on varmaan makuuhaavoja. Joulukoristeetkin on vielä paikoillaan. Mihinköhän mun aika menee? Päivät vaan hurahtaa yhtäkkiä, kello kulkee aikamoista vauhtia eteenpäin. Illalla kun odottaa murrosikäistä kotiin, niin silloin aika kulkee kylläkin tosi hitaasti. Ehtii olla huolestunut tosi kauan. Maanantaina loppui hakuaika yhteen työpaikkaan, johon olen laittanut kaiken toivoni. Tänään voisi odotella soittoa mahdollisesta haastattelusta. Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato.