Sain köyhäinapu-lankaa tai tarkemmin kai "mä en tahdo neuloa 7 veljeksestä mitään, ota sinä nämä" -lankaa

Tuloksena on ollut tähän mennessä pari pipoa ja parit lapaset pienemmällle pojalleni, joka ei ole allaolevassa kuvassa...

206903.jpg

Eli sinistä ja siniraitaa kaksinkertaisena olen neulonut. Nämä on niin nopean kierron asusteita meillä ettei 7 V.n nyppyyntyminen tms haittaa yhtikäs mitään. Ja jos joku mulle lankaa antaa, niin otanhan minä ne vastaan ja neulon. Kiitos K!

Ja sitten olen saanut myös lahjalankaa (kiitos San Diegon suuntaan), josta neulon itselleni

206902.jpg

Tässä kuvassa värit on pielessä, oikeasti se on tumman sammaleen vihreää (aivan ihanan upean täydellinen väri mulle). Mutta näin sain mallineuleen näkymään paremmin. Tuossa otetaan 4 silmukkaa apupuikolle ja sitten kierretään lankaa niiden ympärille pariin kertaan ennenkuin neulotaan ne silmukat ihan normaalisti. Hauska juttu, jota en ollut aiemmin nähnyt. Ja mä neulon tämän neuletakkini englanniksi :-)  Pitää löytää vielä sitten jossain vaiheessa sopivat napit tähän. Kesäkuun Sandrassa oli tää ohje. Sandra on muutens tosi hyvä lehti ja ällistyttävän edullinenkin.