Salaiset ystävät on kivoja juttuja. Syksyllä olin mukana salaisessa ristipistoystävässä ja nyt askartelu puolella. Mulla on ollut aivan ihania ystäviä. Nytkin olen saanut jo vaikka kuinka ihania papereita. Vaikka itse pidänkin voimakkaista väreistä, niin askartelupapereita tarvitaan kaikkia mahdollisia värejä. Mun salaiset ystävät ovat osanneet ilahduttaa mua tosi hyvin. Mutta itse olen niin epävarma, mitä mun "kohde" ajattelee, osaanko lähettää hänelle oikeita asioita, onko hän onnellinen? Elämä on vaikeaa...

Ja muut salaisuudet. Valmistuneet käsityöt. Mä olen saanut ihan varmasti jotain valmista, siis ihan varmasti. Mutta en voi esitellä niitä täällä, kun ne tulevat lahjaksi. Ovat vielä salaisuuksia.

Mutta se ei ole salaisuus, että pienemmällä pojalla on ollut jo pari päivää kuumeinen vatsatauti. 2 oksennusta tuli kerrossängyn yläsängystä lattialle, kivaa...

Ja semmoisen salaisuuden voin paljastaa, että haluan portulakan siemeniä. Sen lehdissä on omega kolmosta.