Melkein viikko meni, mutta nyt taas tää kone pelittää. Kaiken sortin pöpöjä, spywarea ja muuta löytyi sekä yksi ruksi väärässä paikassa. Tunteja kului, kyyneleitä valui, hermosoluja tuhoutui... Mutta nyt kaikki on taas kunnossa. Ongelma oli aika "hassu", blogeihin en päässyt mutta iltasanomien sivuille pääsin. Verkkokauppoihin en päässyt, mutta pankin sivuille pääsin...

Viime viestissä huhuilemani Tahiti langat olen saanut, pusero valmistunee ja siinä taitaa olla jopa pienet hihatkin.

Työvoimaviranomaisten tarjoamat kurssit, ryhmät yms ovat varsin erikoisia. Tuntuu että tälläkin kurssilla jolla mä olen, niin useimmat tarvitsisivat mieluummin psykologin apua kuin pohdintaa siitä "mikä minusta tulee isona". Mä en vielä tiedä noista Hallattaren mainitsemista seteleistä (edellisen viestin kommentti), varmaan niitä täälläkin on mutta ei niitä mulle tarjota, kun minä olen hankala asiakas (kyseenalaistan toimenpiteet ja kysyn "miksi" jne). Mutta kai niitä seteleitä täälläkin on, kun on kaikkea muutakin kummaa.

Lähden illalla kuuntelemaan luentoa nimeltä "Kaaos kukkarossa ja mielessä" sen pitää Suomen mielenterveysseuran puheenjohtaja Pirkko Lahti. Aihe tuntuu hyvältä ja muistan jonkun joskus sanoneen, että tuo Lahti on hyvä luennoitsija. Haloskan ukkeli Arajärvi on myöskin erittäin hauska ja  hyvä puhuja.
Minäkin olin kuuntelemassa mitä hän puhui maanantai-iltana. Vihjeenä kerrottakoon, että minä en ole se jolla on keltainen kaulahuivi :-)

Aika on mennyt tietokoneen kanssa tapellessa, joten käsityöt ovat jääneet vähemmälle.