Tiina haastoi kertomaan jotain itsestäni.

Mitähän oikein kertoisin?
Synnyin Porissa, ko sairaalan ensimmäisenä imukupin avustuksella maailmaan tulleena. Äitini huolena oli vain se, että mistä saisi hattuja mun imunkupin muotoilemaan päähäni. Onneksi pää pyöristyi aikaa myöten :-)

Ennen kouluikää asuin Porin lisäksi Ulvilassa (pikku-sisko syntyi siellä), Espoossa ja Artjärvellä. Kansakoulua kävin 3 koulussa ja peruskoulua samoin 3 eri koulussa. Kouluvelvollisuuden aikana asuin 7 eri kodissa esim. Kausalassa ja Orimattilassa. Sitten oli vuorossa vuosi lukiota -> keskeytys ja vuosi hotelli- ja ravintolakoulua -> keskeytys. Niinä aikoina 1 koti lisää. Sitten muutto Lahteen, iltalukio (1 ällän YO) ja ammattikoulu (rakennusmies), koteja valikoimaan 3 lisää. Muutto Helsinkiin töihin, eri osoitteita sängylläni oli sillä reissulla 4. Muutto Joensuuhun opiskelemaan (insinööri ja myöhemmin myös FM),  nyt on menossa  8  koti.
Yhteenveto: olen käynnyt ainakin 12 eri koulua ja sänkyni on ollut 26 eri osoitteessa, jollen väärin laske.

Miehiä on tullut ja mennyt julkkiksista tavan tallaajiin, mennyt puoli on voitolla koska kukaan ei voine sanoa olevansa naimisissa kanssani tai edes avoliitossa, en mä ainakaan tiedä tuollaisesta mitään....
Ensi ihastukseni nimi on Jari. Aamulla oli ollut 6. luokan kevätjuhla, iltapäivällä kiipesin uuden kotimme mäntyyn, Jari pyöräili ohi, huuteli hävyttömiä ja heitti mua kivellä (ei osunut), se oli menoa.... *syvä huokaisu*

Mä olen hedelmällinen vain joulukuun puolivälissä, koska molemmat poikani ovat syntyneet syyskuun 2. päivä (vaikka molempia yritettiin pitkään ja hartaasti). Äitiys on vaikeaa, ainakin mulle.

Fyysisesti minua riittää paljon joka puolelle, henkisesti ei sitäkään vertaa. Olen 180 cm ja suurimman osan aikuisikää 59 kiloa, tänä päivänä on jokunen kilo enemmän. Raskaudet ja Joensuu ovat lihottaneet minua. Silmät on vihreät ja hiukset lyhyet ja milloin minkäkin väriset, tummaa ja punaista lähinnä.

Työelämässa on tullut tehtyä vähän kaikkea muurarin hanslankarista kokkiin ja maa-ainesten tutkijasta virtuaalisen opettamiseen. Tällä hetkellä etsin itseäni. Ja teen käsitöitä leipomisen ohessa :-)