Meillä on mukavan lämmintä, niin sisällä kuin ulkona. Kunpa tämän tunteen sitten muistaisi, kun mittari tammikuussa näyttää -30...  Tuleekohan tänään kesän ensimmäinen ukkonen?

Tällä viikolla työttömyys on tuntunut hyvältä; riippumatto, aurinkovarjo, jäätee, hyvää lukemista ja välillä pulahdus lähellä olevaan järveen (asun lähes keskikaupungilla ja lähes järven rannalla, unelmapaikka). Mikäs tässä ollessa :-)

Ristipistoja en ole tehnyt pariin viikkoon, kun kädet on koko ajan hikiset ja sehän vaan likaisi työt. Pikkaisen olen neulonut. Leiponut en ole, leivänkin olen ostanut kaupasta. Puutarhahommia en ole muuta tehnyt kuin kastellut kukkia, eilen leikkasin osan nurmikosta. Orapihlaja-aitaa en ole leikannut vielä, ensi viikolla sitten.

Tämä blogi täyttää vuoden, aloitin viime juhannuksena kun ei ollut muutakaan tekemistä. Vuoden aikana on valmistunut jokunen ristipistotyö, jotain virkkaustakin ja neulomisen olen aloittanut uudestaan. 3 puseroa, 2 pontsoa, 4 laukkua, jokunen pipo, 2 huivia ja muutamat lapaset olen vuoden mittaan neulonut. Uusioneulojan tahti ei ole kova verrattuna superneulojiin. Ja kohta tahti hiljenee entisestään, koska mun langat loppuvat. Mulla on vielä silkkilankaa huiviin ja kirpputorilöydöksiä (salomonin solmu huiveja lahjaksi sekä kirjoneulelapasia vanhemmalle pojalle) jäljellä, mutta kun ne on käytetty niin uusia lankoja en voi ostaa ennenkuin pääsen töihin. Pieni työttömyyskorvaus on laitettava ruokaan ja laskujen maksuun... :-(
Kun aloitin blogin, niin olin vankasti töissä. Äkkiä tilanteet muuttuvat. Kaikkea muutakin on vuoden mittaan tapahtunut, mutta niinhän se pitää ollakin. Kauhiaa jos ei mitään tapahtuisi! Yksi asia on muuttunut: jo vuosi sitten katselin yhtä miestä "sillä silmällä" ja katselin vielä jokunen viikko sittenkin, vaan en katsele enää. Tapasin hänen ex-vaimonsa, kamala nainen ja kaunis kuin mikäkin. Ja onnistuin heti suututtamaan hänet, heh heh...  En ikinä voisi seurustella miehen kanssa, jolla on semmoinen lastensa äiti lähistöllä. Selibaattilupausta ei tarvitse vieläkään  rikkoa, jeeeeee!

Siltä varalta ettei mulla olekaan tylsä juhannus toivotan nyt kaunista juhannusjuhlaa!

ps. eiköhän mulla ole tylsää ja tulen kirjoittelemaan tänne joutavia höpinöitä...