Minulla on siis uusi kultamussukka. Hän on ihana. Vain minun :-) Hän on hyvin muotoiltu, sopii hmmm pyllylleni erittäin hyvin. Saan niin kovaa kyytiä kuin vain haluan ja jaksan. Hän on uskollinen minulle, hän ei lähde kenenkään muun mukaan muuten kuin väkisin. Hänessä on kaikki osat jäljellä, mitään ei puutu. Ja tärkeää on myös se, että hänet on jo sisäänajettu ettei minun tarvitse alkaa opettamaan mitään täysin kokematonta. Sain hänet ystävältäni. Luulin olevani niin yksin ja yksinäinen, mutta sitten maailmasta kuitenkin löytyy ihminen joka haluaa
 antaa minulle oman kultamussukkansa. Niin suuret kiitokset etten osaa edes sanoa hyväntekijälleni!

Tästä kuvasta saatte pikkaisen vilaista häntä:

422879.jpg

Toisesta kuvasta näette söpöilyä

422880.jpg

Tuliainen, vaikken sitten kylään päässytkään :-(