1. Jos olet sinkku, niin kukaan ei kerro sinulle että takapuolessasi on mahtavan iso mustelma. Ja jos et omista isoa peiliä, josta peilaisit itseäsi nakuna päivittäin, niin upea iso mustelma saattaa löytyä vain sattumalta.
  2. Pitäisi osata äidinkieli ensin, ennenkuin alkaa opiskelemaan vieraita kieliä. Mä osaan käytännön suomen oikein hyvin (olen jopa oikolukenut tutkielmia), mutta teoreettinen puoli on heikko. Kun ranskanläksyissä lukee vaikkapa "Täydennä teksti sopivin relatiivipronominein", niin ekaksi mun pitää opiskella jostain se mitä ihmettä relatiivipronominit tarkoittaa. Tai partisiipin preesens. Tai possessiivisu öh joku semmonen
  3. Viime viikonlopun Kakkutehtaassa tekivät kakun, joka kuvasi käsityökoria, lankakeriä ja keskeneräisiä neuleita. Upea!
  4. Käspaikkaan sain ohjeet kirjasta, joka kertoo käspaikoista. Ei siinä muuta ollutkaan kuin käspaikoista, nimeä en nyt muista.
  5. Joku kyseli mun Akuista. Mä ostan niitä, kun käyn ulkomailla. Ja kun tiedän jonkun ystävän tai tutun tutun tms menevän johonkin uuteen maahan, niin pyydän tuliaisia.
  6. Sain haasteen. Olen liian laiska osallistumaan :-(
  7. Pojat vinkui niin kauan, että luovutin. Tein eilen elämäni ensimmäistä kertaa simaa. Loppuviikosta näemme, mikä on lopputulos. Kaksi murrosikäistä kännissä ja/tai ripulissa. Mutta mähän olen martta ja martat osaa tehdä kaikkea. Ja jos se ei vielä riitä, niin mähän olen myös insinööri!
  8. Tein tammikuussa ison annoksen ihanaa salaatinkastiketta jota annoin myös yhdelle käsityöterapeutille. Se oli virhe! Sen jälkeen jokaikinen tekemäni salaatinkastike on epäonnistunut.
  9. Muuta ei tule mieleen nyt.