Mä käyn 2 vuoden välein silmälääkärissä, viime lokakuussa viimeksi. Ja silmälasit tulee aina silloin uudistettua. Silmälääkäri tekee aina perusteellisen tutkimuksen, suvussani kun on erästä silmäsairautta. Minulla siis pitäisi nyt olla kaikki OK. Parin lähiviikon aikana olen huomannut hankaluuksia tarkoissa jutuissa. Ristipistoissa siis. Ja minun luonteeni on niin negatiivinen ja pessimistinen sekä luulosairas, joten ajatukseni eivät asiasta ole niin kovin iloisia. Jos mun pitää luopua ristipistoista, niin

  1. mitä mä teen valtavalle kasalle DMC:n lankoja?
  2. mitä mä teen valtavalle kasalle ristipistolehtiä
  3. mitä mä teen valtavalle kasalle malleja
  4. mitä mä teen valtavalle kasalle keskeneräisiä töitä
  5. mitä mä teen valtavalle kasalle luvattuja töitä (tilaustöitä ja swappeja)
  6. ja jos joudun luopumaan ristipistoista, niin mitä mä sitten teen?

Mä osaan virkata, mutta en pysty tekemään sitä paljoa koska sormeni kipeytyvät virkkuukoukun pitämisestä. 

Neuloa mä osaan vain joten kuten, en osaa tehdä upeita töitä kuten kaikki muut, esim TiinaF, TiinaK, TiinaV, JaanaV, sisko, mervi, kirsi ... osan lähiterapeuteista mainitakseni.

Nypläyksessä olen aloittelija ja sen ongelmana on opettajan tarve. Eli vähän väliä tulee ongelmakohta johon tarvitaan opettajan apua. Ja opehan on tarjolla vain keskiviikko-iltaisin muutaman kuukauden ajan. Yhden sydämen aion tehdä viikonloppuna ihan itsekseni, jos vaan muistan miten impinsolmu tehdään.

Onneksi mä osaan lukea ja kirjasto on täynnä lukemattomia kirjoja. Mutta jos mun silmille tapahtuu jotain sellaista etten voi lukea? Just joo.

Elämä romahti, 500 työttömyyspäivää tulee täyteen. Joudun myymään asuntoni pois ja muuttamaan kai sillan alle. PAH! Jos on vaikeaa, niin sitä sitten tosiaankin on vaikeaa oikein kunnolla.

Pojat lähtee tänään isänsä luo, joten saan levätä ja olla vähemmillä huolilla viikon ajan. Siitä seurannee se, että seuraavassa viestissä on positiivisempi sävy.

Taidan lähteä katsomaan Matrix-leffat. Vanhan sananlaskun uudistaminen: Jos sauna, viina ja terva ei auta, niin Keanu auttaa :-)