Eilen olin Yön konsertissa, kuten 2500 muutakin. En ole koskaan ollut Yö-fani, mutta eilinen konsertti oli hyvä, kauniita rakkauslauluja.

18841.jpg

Poncho valmistui perjantaina, se on mukava lämmitin yöpuvun päällä :-)

Elämä tuntuu jostain syystä tänään paljon valoisammalta. Psykologin kanssa tuli perjantaina juteltua paljon ja moni asia tuntui session jälkeen paljon selkeämmältä. Liisan synttärijuhlat oli tosi mukavat, taivaallisen ihanaa kakkua... Sain puhuttua siellä paljon "aikuisten" asioita, kuten terassin rakentamista ja Ridge Forresterin laulutaidosta. Ennen synttäreitä tapasin Katin Tähdessä ja sielläkin tuli puhuttua. Ja Areenassa kun Yö oli vähän hiljempaa, niin Railin kanssa tuli puhuttua paljonkin. Hmmm, nyt kun katson tätä mitä kirjoitin, niin taidan tehdä tästä johtopäätöksen, että mitä enemmän mä puhun ystävieni ja muidenkin ihmisten kanssa, niin sitä paremmin mulla menee. Eli varoitus kaikille: en tule kokemaan hiljaista hetkeä!

Lunta satelee hiljalleen, tänään on joulun avaus. Mä niin tykkään ilotulituksista, toivottavasti ne ei lennä kaikki pilviin.

Operaatio "tee töitä valmiiksi" jatkuu. Nyt teen ristipistoja ahkerasti. Ei mulla mitään neuleita kesken olekaan, itse asiassa en ole edes suunnitellut seuraavaa neuletta. Mitähän mä neuloisin? Ehkä pipon Tuulian junailemaan pipovaihtoon.