Mä lopetan neulomisen. Tässä meni kaikki mahdollinen pieleen. Siis IHAN KAIKKI!! Lanka oli ihan kamalaa. Hihojen ylipituudesta en ota vastuuta, tosin en usko että mulle ilmoitettu hihan pituus voi pitää paikkansa, mutta tein niinkuin mulle ilmoitettiin. Puseron ylileveys on mun vika. Kasvun varaa... Mutta miten ihmeessä mä olen voinut tulkita mitat näin hemmetin väärin? Kai minä sentään mittanauhaa osaan käyttää? Olen siis mitannut itse neuleen omistajan ympärysmitan. Mutta se paperi, johon kirjoitin ylös kaikki mitat on hävinnyt. Voi kakkapökäle!

Neuloa nyt paita ihmiselle, joka on tuhannen kilometrin päässä. Ei yhtä ainutta sovitusta. No, opinhan tästä sentään jotain: tässä blogissa ei enää neuleita näy!

Ainut toive on, että kuvassa oleva malli on aivan erikokoinen kuin insinööri Turussa!

*iso huokaus* ja *monta rumaa kirosanaa*

 

2117599.jpg