Sarin soppi haastoi minut kertomaan omituisuuksistani. Mutta mä koen olevani ihan väärä ihminen kertomaan niitä, koska kaikki mitä olen ja teen on mielestäni ihan normaalia! Tämä haaste pitäisi suunnata niille jotka tuntevat minut, he osaavat paremmin listata omituisuuksiani (tosin niitähän ei siis ole...).

Jos asiaa kysyttäisiin Joensuun seudun käsityötapaamisiin osallistuvilta, niin he varmaankin sanoisivat minut omituiseksi koska sitkeästi teen ristipistoja NEULEtapaamisissa ja useimmat heistä luultavasti kokevat minut omituisen isoksi, pituuteni kun on reippaasti yli suomalaisten naisten keskipituuden.

Jos taas kännyttäisiin lasteni isän puoleen, hän   sanoisi minua omituiseksi kun minulla ei ole poliittista kantaa eli ei minkään puolueen jäsenkirjaa.

Kokeekohan lapseni sen oudoksi, kun en enää huuda heille (uusi strategia...)?

Ja mitä insinööri sitten sanoisi, niin sitä en edes uskalla ajatella :-)

Mutta en mä ole mitenkään omituinen!!!