Se on ohi taas kerran. Jos ei heilaa helluntaina, niin sitten ei koko kesänä. Tai kuten "kaksoissiskoni" hmm-öhöm henkilö sanoi; niin sitten heiloja jono juhannuksena (hyvin pelottava ajatus). Parisuhteen puuttuminen on pääasiassa ihan positiivinen asia, mutta toisinaan... Kun Will Turner suukkotteli rouvansa polvea ja rouva sulki silmänsä ja huokaili, niin... Mä en nyt välttämättä halua, että mun polvea suukolteltaisiin, koska mun polvet on rumat (en pysynyt lapsena pystyssä, kun oli niin kiire ja sitä myötä polvet ovat täynnä arpia), mutta....

Mä en muista koska mulla viimeksi olisi ollut ns. heila helluntaina, viime vuosituhannella varmaankin. Avioeron jälkeiset suhteen tapaiset ovat joko alkaneet tai loppuneet ennen helluntaita. Ja useimmiten ne ovat loppuneet ekoihin treffeihin :-) Huipputreffit oli ne, kun toinen osapuoli totesi ettei pidä lihavista naisista (olin silloin 69 kg ja pituuttahan on 180 cm). Sitten voisin kertoa vielä yksistä toisista treffeistä, mutta siinä on mukana kiellettyä alle 18 vuotiailta -osioita ja toisaalta kaikki itsenäiset naiset voisivat tikahtua nauruun... Lähiaikoina/vuosina treffit ovat olleet vähissä, olen vaan työtön ja kotona, ehkä ruokakaupassa piipahdan ja marttojen kokouksissa. Ei tule tavattua paljon miehiä. Toisaalta, jos kävisin semmoisessa paikassa jossa voisi tavata miehiä, niin ulkoinen olemukseni / kokoni karkottaisi heistä 65 prosenttia, 20 % lähtee karkuun kun kuulee kuinka monta tutkintoa olen oppilaitoksista saalistanut ja 10 % juoksee toiseen suuntaan nopeammin kuin Asafa Powell, kun saa kuulla minun olevan 2 murrosikäisen pojan äiti ja omaavan juopon ex-miehen.
Kaikki jotka osaavat laskea 1 + 1 = 3 huomaavat että tuosta ei tullut vielä 100 prosenttia täyteen. Joten ne loput 5 % ovat sitten jollain tapaa "viallisia" esim. henkisesti sokeita ja henkisesti kuuroja (eivät näe eivätkä kuule minua).

Lopputulos: ei heilaa helluntaina eikä sitten koko elämän aikana. Jatkan istumista sohvalla yksinäni neuloen ja pistellen. Ja kuolaten tänä iltana mies numero ykkösen takia... Hän saisi suukotella polviani vaikka joka ikinen päivä :-)