Kolari on enää vain paha muisto, pyrstö on vielä keltaisen kukertava mutta ei kovin kipeä. Kellertävää aluetta riittää alaselästä pepun kautta oikean takareiden kautta oikean takasäären yläosaan. Mutta mihinkään ei enää oikeastaan koske.

Kiitos kaikille myötätunnosta yms.

Minä joka olen järjestelmällinen, organisoiva, järjellä ajatteleva pilkunviilaaja insinööri, en totisesti toiminut KIP-päivänä luonteeni mukaisesti. Olin joskus jonkun kolarista kuulleessani miettinyt mitä tekisin siinä tapauksessa; poliisi paikalle tottakai, ambulanssi myös varmuuden vuoksi, vaatisin korvauksia kivusta ja särystä sekä jos yliajaja pakenisi paikalta niin viimeisillä henkitoreillani katsoisin rekisterinumeron ja kirjoittaisin sen verelläni katuun. Mutta en totisesti toiminut noin! Olin ilmeisesti shokissa tai jossain syvän järkytyksen tilassa. Ensin mä makasin keskellä risteystä kadulla välittämättä ollenkaan tuleeko autoja jostain, joku vanhempi (?) pariskunta auttoi (ja käski) mut sieltä jalkakäytävälle ja keräsi mun kamat kokoon. Mä en oikein muista kaikkea mitä tapahtui. Autoilija pysähtyi ja pyyteli kovasti anteeksi. Ja mä huusin... Ainakin mä pidin luennon liikennesäännöistä ja ilmeisesti paljon muutakin, koska kyseinen autoilija alkoi kyynelehtimään. Ja kun huomasin ettei mikään luu ole murtunut ja pyöräkin oli lähes ehjä niin hyppäsin pyörän päälle ja lähdin kotiin.  Toimin siis vastoin sitä miten olisi pitänyt. En muista edes siitä autosta mitään muuta kuin että se oli vanha, ehkä 15-20 vuotta vanha auto, kenties punainen ja mahdollisesti 3 ovinen.

Kolari tapahtui taitokorttelin luona, sinne sisälle myymälöihin tutustumaan ja jäi vielä osa  KIPpiläisiä. Hyvä etteivät nähneet kolariani ikkunasta ja tulleet ulos, olisivat raukat järkyttyneet minun kielenkäytöstäni ja eivät varmaankaan olisi lähettäneet mulle mun uusia uroksiani

106727.jpg

jotka tässä makoilevat riippumatossa. Mukavia ystäviä :-) En suosittele kolaria kenellekään, mutta hyviä ystäviä suosittelen kaikille ja niitä löytyy jopa suuren ja mahtavan Internetin välityksellä :-)

Uusimmassa Pirkka-lehdessä oli pontson ohje ja tämmöinen siitä tuli



106726.jpg

Lanka on Novita Santorini.

Ja tämäkin on nyt valmis

106728.jpg

Lanka on Novitan Jasmin ja ohje on alkuvuoden Sandrasta.
Tässä projektissa opin paljon
  • tulkitsemaan englanninkielisiä ohjeita
  • monimutkaista pitsineuletta neulomaan
  • rapuvirkkausta
  • hihat kahdella pyöröpuikolla pyörönä
Laitoin valkoisen paperin kuvauksen ajaksi, että kaula-aukon muoto erottuisi.