Mä en tiedä (enkä varmaan edes halua tietää) millaiseksi muut ihmiset minut kuvailevat. Joskus olen muutaman adjektiivin kuullut eikä ne ole olleet kovinkaan imartelevia :-(
Pilkunviilaajaksi itseäni luulin, mutta en kyllä olekaan, ainakaan käsitöiden suhteen. Todisteen saatte illalla.

Entäs sitten herkkä? No, en totisesti. Paitsi mä olen herkkä reagoimaan. Mut voitais palkata lääketehtaalle testaamaan lääkkeitä, koska saisin aina kaikki mahdolliset ja mahdottomat sivuoireet. Mulle esimerkiksi tehtiin kerran polveen joku juttu (tähystys tms) paikallispuudutuksessa tekivät. Urheilukirurgi Tulikoura sanoi, että siitä voi iltaan mennessä tulla pientä turvotusta. Tuli. Onneksi ei ollut farkkuja tms jalassa vaan hame, muuten olisi saumat repeilleet kuin ihmissudeksi muuttuvalla. Polvi oli lähinnä reiden kokoinen.
Heinolan reumasairaalassa otettiin polvesta nestenäyte. Voi tulla pientä kipua sen jälkeen. Jos mun polveen osui mitään höyhentä painavampaa, niin meinasin pyörtyä kivusta. En voinnut kävellä sillä jalalla enkä pomppia yhdellä jalalla kun tärinä sattui. Ihan pientä kipua siis.
Aikoinaan kun söin e-pillereitä, niin sain suurin piirtein kaikki sivuoireet mitä voi saada. Parhaimpana kovat pääkivut.
Ja nyt nämä vieroitusoireet. Lääkärin mukaan kestävät korkeintaan viikon. Tänään on menossa 10. päivä jo eikä olo ole vieläkään täysin normaali.

Olen siis herkkä reagoimaan lääketieteellisiin toimenpiteisiin ja nimenomaan negatiivista reagontia.

Loppukevennyksenä eräät treffit joihin jo edellisessä postauksessa viittasin.
Työkaveri, minua noin 10 v nuorempi, alle 30 v silloin eli mies hyvin viriilissä iässä (jaksaa / haluaa monta kertaa tunnissa...). Pyyteli mua siiderille, leffaan yms. Joten ajattelin hänen olevan jotenkin kiinnostunut minusta. Päädyimme kerran hänen luokseen katsomaan jotain DVD:tä (jollen väärin muista niin kyseessä oli Kuninkaan paluu ja Viggo Mortensen on minun listalla heti Keanun jälkeen). Tein aloituksen... Ja totesin ettei miestä voi raiskata, varsinkin jos minua paljon isompi mies juoksee karkuun ja pistää vastaan minkä kerkeää. Että sillee. Saatte itse keksiä yksityiskohdat tarinaan.... Lopputulos oli se, että ko. henkilö oli sairauslomalla jonkun aikaa ennenkuin tuli takaisin töihin. Juoksi sielläkin minua karkuun esim. kahvihuoneesta (IIK nyt se paha nainen tulee eikä äiti ole pelastamassa minua!!!) ja mä yritin olla nauramatta :-)