Lankakaupat häämöttävät jo lähellä! Viikossa lähti 2,5 kiloa läskiä pois :-) Juu-u ihan oikeasti! Luultavasti mun päässäni oli viime maanantaina 2 kiloa räkää ja olen ne viikon aikana niistänyt pois... Mutta nyt alkaa, vihdoin ja viimein, tauti hellittämään, niin eipä taida painonpudotus jatkua samaa tahtia.

Eilen virkkasin heijastimen, sydämen muotoisen. Kuva tulee tänne kunhan photoshop lopettaa ryppyilemisen mulle. Loppiaisena sain tehdyksi myös 2 synttäriswapin korttia. Piposwapin pipopikkuisen purkasin ja neuloin uudestaan. Siitä puuttuu vain lisäherpakkeet. Uusioneulojan ongelmista päästiin yli. Mutta siitä ei tule kuvaa ennenkuin swappi on ohi tms, klikkaa sivupalkisssa olevaa pipo-nappulaa niin siellä on tietoa.

Kävin tänään taas työvoimatoimistossa, tällä kertaa muutosturva-asiantuntijalla. Varsin mieltä ylentävä reissu :-( Ovat keksineet siellä kaikkea "kivaa". "Saan" mennä jonain keskiviikkona ennen helmikuun alkua "uusien asiakkaiden infotilaisuuteen". Jep, on varmasti yhtä kivaa kuin kuullostaakin. Tiedän olevani työtön, en kaipaa siitä lisäinfoa.

Ja sitten käytin hyväkseni yliopiston opiskelupaikkaani ja kävin varaamassa hammaslääkäriajan YTHS:stä (yliopisto-opiskelijoiden terveyskeskus, suurinpiirtein). Terveyskeskuksen hammaslääkäriin mun on mahdoton päästä ja yksityiseen ei ole varaa. Mutta sittenpä sain ajan sille hammaslääkärille, jota kaikki kavahtaa. Ja minä, joka pelkään hammaslääkäriä yli kaiken, pökerryn kauhusta jo varmaan odotushuoneeseen ja en varmaankaan pysty nukkumaan edellisinä öinä ennen vastaanottoa. Voi minua! Mutta kun tuolla vasemmalla yläleuassa tuntuu vähän oudolta, auts!!!