Loma loppui ja töihin "sai" palata. Heinäkuun tavoitteet tuli muuten suurin piirtein saavutettua, mutta painon suhteen ei -> pientä  lisääntymistä  havaittu :-(

Lähes päivittäiset uintireissut ovat olleet ihania, lukenutkin olen, rikkaruohoja kitkenyt ja telkkaria katsoessa tehnyt käsitöitä. Yllättävän paljon olen saanut aikaiseksi ristipistoja ja lisäksi myös neulonut tulevaa huovutettavaa laukkuani. Paljon hommia olen aloittanut ja jotakin saanut loppuunkin saakka, esimerkiksi veljeni häälahjan (kuva siitä  tulee kunhan saan sen kehystettyä).

Elokuun tavoitteita on 6 kilon painonpudotus ennen 20.8. olevia veljen häitä, että mahdun kunnolla mekkooni (tavoite toteutuu erittäin "suurella" todennäköisyydellä) ja 16. päivä alkaen pitää tottua siihen ajatukseen, että olen jo niin vanha, että minulla on lapsi yläkoulussa. Jussi aloittaa 7. luokan Juhanalan koulussa. Siinähän sitä on jo tavoitteita. Ja olisihan se tietysti mukavaa saada muutama käsityö valmiiksi saakka.