Tänään tein sellaista mitä en ollut tehnyt kuin kerran aikaisemmin eli olin yksin elokuvissa. Ja kohteena oli Vaarallinen tehtävä 3. Elokuva oli hyvä, räiskettä ja räminää, niin ettei ehdi pitkästyä. Mä tykkään siitä tunnusmusiikista, mutta T. Cruisea mä en voi sietää. Sen ulkonäkö, ilmeet, eleet, puhetyyli, ääni YÄH! Ei mies eikä näyttelijä mun makuuni. Reilu 2 tuntia autojen, ihmisten yms ruhjomista -> sai heittää aivot narikkaan :-)
"Tilaisuus" oli pikkasen outo, tuntui olevan kutsuvierasnäytäntö. Ei lipun tarkastusta ovella ja yleisö muodostui Blanccon (IT-alan firma, joka palkittiin alkuviikosta jollain vientipalkinnolla)  työntekijöistä. Meitä muita oli vain 5 + minä.

Nyt siirryn telkan ääreen katsomaan jääkiekkoa. Jos Suomi mättää maaleja ja jenkit vaan vikisee, niin huomenna on tarjolla kuva valmistuneista kynsikkäistä. Mutta jos peli menee kovinkin jännäksi, niin kynsikkäät eivät valmistune, kun pitää pureskella puikkoa hermostuksissani.