Lisäys: En ole muistanut kertoa erilaisesta joulukuusenmyyjästä. Lähikauppamme pihalla oli kuusenmyyjä, joka neuloi! Pitkä raidallinen kaulahuivi näytti tulevan. Myyjä seisoi neuloen kun ei ollut asiakkaita ja langat oli maassa muovipussin päällä.
Lehmä-piparimuotin perään kyseltiin (se muuten on semmoista rotua ja ikää jolla on pienehköt utareet mutta ei  sarvia),  olen ostanut sen luultavasti Anttilasta.



Tässä mun kaikkien aikojen eka blogivoitto

318451.jpg

Hansulla oli kilpailu, johon liittyi aivan ihana joulutaulu tai oikeastaan joulua edeltävä taulu :-)
Toi kangas on oikeasti mintunvihreä, lanka vihreä ja pisteltävä pyyhe vihreä. Mikähän mun lempiväri olikaan?? Mä käytän lankoihini noita "tuommoisia valkoisia juttuja", mutta mulla on ollut aina vain pahvisia. Viimeksi syksyllä mietin, että pitää tilata myös muovisia. En tilannut, mutta nyt sain niitä. Ou jee! Mukavaa lopettaa tämä vuosi näin.

Vuoden viimeiset päivät sujuvat neuloen uutta laukkua ja pistellen yhtä synttärilahjaa sekä aloittaen M. Powellin jouluikkunaa.

Toivotan kaikille semmoista uutta vuotta kuin he vain itse itsellensä haluavat!