Mä olen aina pelännyt lentämistä, siis aina ja joka ikinen kerta. Lisäksi mun inhottava matkapahoinvointi on lisääntynyt kerta kerralta. Viime lauantaina kun katselin Petikossa Helsinki-Vantaalle laskeutuvia / nousevia koneita, niin meinasin pyörtyä pelosta. Mutta kun sunnuntaina astelin lentokoneeseen, niin en pelännyt yhtään. En nousussa, en taivaalla, en laskeutuessa.  En vaikka pojat näki kuinka siivistä tuli savua. Mikähän mulle tuli? Mihin pelko hävisi? Ja miksi? Miten? En pelännyt paluulennollakaan. En pelännyt vaikka Ryan Airin lentäjien lasketumis- ja nousemistapa on melko äkkinäinen. Ihmetyttää. Mutta ei yhtään harmita. Toivottavasti pelko ei koskaan palaa takaisin. Mihin se sitten menikään.

Palkinnon olin saanut. Kiitos Jaatiina :-) kiitos!

rgb.jpg

Saksasta ostin 2 lehteä, toinen on neulelehti ja toinen "yleisempi" käsityölehti. Pitää löytää jostain käännösapua, kun olisi pari neuletta jotka on pakkko tehdä.