Tämä valmistui lauantaina

402515.jpg

Malli: Mill Hill Holiday Greetings

Sain sen Sarilta kiitokseksi. Lisäystä mun piparimuotteihini :-)
Nopeahko pikkutyö, lukuisat helmetkin menivät nopsasti paikoilleen. Yksi moka tuli :-( Kun silitin päätyjen taitteita, niin silitysraudan pohjassa ollut möhnä likasi kankaan. Onneksi nurjalta puolelta, koska en saanut sitä millään pois.

Nyt on tekeillä 1 kirjekuori, keittiön kellon pistely ja pääsiäispyyheliinapeite. Valitsen työn aina fiiliksen mukaan. Neuleita on kesken vain kesäpusero itselle ja "muutama" suunnitelma.

Ja yksi uusi koulutuskin on käyty läpi. Olen nyt onnellinen hygieniapassin omistaja! Olen aktiivisesti mukana marttahommissa, niin siksi se on hyvä olla suoritettuna. Ja eihän sitä koskaan tiedä milloin joku jossain sitä kyselee.

Mä olen taas nähnyt unia. HUH! Viime yönä kahlasin jossain jätevedessä ja menin sen jälkeen johonkin englanninkieliseen testiin jossa tein väärät tehtävät. Pari yötä aiemmin söin italialaisen prinssin äidin tekemiä antipastoja. Täytynee lähteä unitutkijalle.

Lauantaina kävin katsomassa teatterissa Virginien. Hurjaa elämää ovat suomalaiset taiteilijat aikoinaan viettäneet Pariisissa, jos näytelmässä oli totuuden häivää. Viinaa ja vieraita naisia. Mutta sitähän se taitaa olla nykyisinkin. Eikä tarvitse olla edes taiteilija...