Voi että, kun olisi ollut tylsä uusivuosi ellei olisi murrosikäisiä! Jos mulla ei olisi lapsia tai lapset olisivat alle 10-vuotiaita, niin olisin eilen mennyt nukkumaan CSI:n jälkeen kymmeneltä. Mutta kun on 2 teini-iän tuskassa vaeltavaa poikaa niin sain valvoa kello 4 asti eikä totisesti ollut tylsää! Mielettömän hauskaa! Tuli katsottua Aragornin, Gimlin ja muiden seikkailuja. Mä rakastan niiden leffojen musiikkia ja onneksi kaikkien 3 osan musiikit on mulla myös CD:llä.

Ja mä harjoittelin paljon vuorosanoja sellaiseen tilanteeseen, että sairaalasta soitetaan "Poikanne on täällä, raketti osunut silmään, me ei osata tehdä mitään, laitetaan laastari päälle". Mun paras vaihtoehto oli "Ettekö te tiedä kuka minä olen? Ilmari (pelastushelikopteri) tänne ja heti. Suunta Helsinkiin erikoishoitoon. Hopi hopi!". No, vuorosanoja ei tarvittu, mutta onhan nyt varastossa kaikkea mahdollista sanottavaa erilaisiin hätätilanteisiin. Mä olin tosi tuottava viime yönä.  Olisin varmaan saanut aikaiseksi paksun kirjan, josta S. King olisi kateellinen. Ja mä neuloin pipon, pitsineuletta. Pipon nimi on shizen ja se on japaninkieltä ja suomeksi se on luonto. Opin siis viime yönä japaniakin, kiitos murrosikäisten uhman.  Ja sitten aloin tekemään isoa ristipisto-työtä, joka oli koko vuoden jäähyllä.

Voi että. Olkaa kateellisia te joilla ei ole murrosikäisiä lapsia, teillä ei ole mitään syytä valvoa öitä ja olla ahkeria valvoessanne.

TÄMÄ VUOSI ALKOI HYVIN!