ja varsinkin sattuu...

Olin hiusten lyhennyksessä, sakset lipsahti kampaajalla, ensin huusin minä, sitten huusi kampaaja ja sitten katsottiin vahinko. Korvaan tuli haava, ei onneksi suuri niin ettei tarvinnut lähteä samantien sairaalaan paikattavaksi. Korva on vielä kiinni päässäni. Vaan kyllä mä pelästyin! Olin juuri mielikuvitusmaailmassani suunnittelemassa yhtä ristipistotaulua ja sitten sattui. UH! Kampaaja pelästyi tottakai tekoaan ja varsinkin mun karjaisua...

Olen mukana toveri toukokuussa, sain ihastuttavan muistamisen Iipalta. Kiitokset sinulle toverini! Laitan kuvan huomenna, samoin kuin virkkaustyöstä joka on kipeyttänyt sormeni (3-kertainen puuvillalanka ja iso koukku).

Puutarhakatsaus: ahomansikan taimet ovat pieniä, mutta terhakoita. Krassit itäneet ja kasvavat hyvin, minimaissit alkaneet itää. Minimaissit ja ahomansikat taidan siirtää keittiön pöydältä ulos kasvamaan vasta kesäkuun alussa, ettei mahdolliset hallayöt tapa niitä.