Tai sitten ei, mutta kun en keksinyt muutakaan otsikkoa :-)

Oikeassa sivupalkissa on linkki mun sammakoihin, sain pitkästä aikaa päivitettyä sitäkin. Lisäsin kuvia mun sammakkomukeistani. Pitäisi joku päivä kulkea kameran kanssa koko koti läpi, joka huone ja joka kaappi ja ottaa kaikista sammakoistani kuva. Mutta on yksi ongelma; mun kaksi hyllyäni joilla on yhteensä lähes 100 pientä sammakkoa. Suurinta osaa niistä on mun kamerallani täysin mahdoton kuvata. Täytynee ottaa niistä ryhmä (perhe) kuvia.

Otsikon virkkaus osiosta sitten. Sain eilen mielestäni maailman parhaimman virkkauskirjan, Barbara ja Marlies Mullerin Isoäidin pitsejä, 150 virkkausmallia. Siitä on ollut painos loppu jo monta monituista vuotta. Vaan löysinpä antikka.netin kautta yhden kappaleen ko kirjaa, tilasin, maksoin (15,-) ja sain sen eilen. Myyjän (Ilkan kirja Reisjärveltä) mainostuksen mukaisesti sen kunto oli hyvä, mutta mun mielestä kirjan kunto on erinomainen, ihan kuin kukaan ei olisi koskaan sitä edes selaillut.

Sain yllätyksekseni kehut mun rannikkaistani tai mitkä ne sitten olivatkaan. Siitä innostuneena, ilahtuneena ja onnellistuneena (heh, mikä sana) päätin neuloa uudet rannikkaat ja lahjoittaa ne kummipoikani pikkusiskolle. Mulla on tuota kirpputorilta ostettua samettilankaa yllin kyllin ja johonkin sitä nyt on tuhottava.