Olin tänään kaikkien ahtaan paikan kammosta kärsivien lempipaikassa eli magneettikuvauksessa. 45 minuuttia makoilua putkessa, niin että katto on melkein nenässä kiinni. Onneksi muistin ottaa oman CD:n mukaan, koska heidän tarjoama musiikki ei oikein iskenyt (Kari Tapio, Sillanpää, Vivaldi, discoa...). Se vehje on niin kovaääninen, että uhri on kuulokkeet korvilla toimenpiteen ajan. Mulla oli mukana The lords of mystery, ihanaa musiikkia... Olin siellä vuosi sitten ekan kerran ja nyt tekivät vertailevan tutkimuksen, olenko selkärangaton vai asuuko mun selkäytimen sisällä kenties alien.

Mä olen lähettänyt kortteja postcrossingiin liittyen seuraaviin maihin
  • Brasilia (kesti 31 päivää ennenkuin tuli ilmoitus saapumisesta sinne)
  • Saksa (5 kpl)
  • Lesotho (kesti 16 päivää)
  • Uusi Seelanti (3 kpl)
  • Australia
  • USA
  • Venäjä
  • Iso-Britannia
ja olen saanut seuraavista maista
  • Saksa
  • USA (2 kpl)
  • Tsekki
Vanhempi poika pyysi tekemään itselleen kaulahuivin ja jos tuollainen ihme kuullaan, niin silloin on ryhdyttävä heti töihin.  1,5 kerää  Novitan Teddyä kulutin, mutta on kuulemma liian lyhyt. Toivottavasti jostain löydän kerän mustaa tai musta-harmaata Teddyä, että saan huivin valmiiksi.

Pipovaihdon pipo saapui mulle eilen. Se on ihana. Se on täysin mun lempiväriä. Sopii täydellisesti pidettäväksi pari viikkoa sitten neulomani kesäpaidan kanssa, samaa väriä... Kuva piposta löytyy, jos klikkaat sivupalkissa olevaa pipo-nappulaa.

Olympia-veikkaukseni on sujunut hyvin, joudun ainakin lähtemään puikko-ostoksille :-)