Lauantaina oli käsityö-tapaaminen, paikalla oli Hekla, Tiina, Kati ja uutena Jaana, minun lisäkseni.
Meillä oli pikkujoulut, sain Heklan blogissa esiteltävän heijastimen (siellä on myös ohje) ja keramiikkataidetta. Olin oikein tyytyväinen :-) Voitin tonttuhattu-kilpailun, toisen osallistujan "katkerana" mainitessa, ettei sellaiselle voi pärjätä jolla on vessanpytty päässä... Sainpahan palkinnoksi makoisan pullan. Helkan blogissa hänen versionsa asiasta. Minun osuuteni lahjonnasta oli

22783.jpg

Tuommoiset magneetit.

Lauantaina ei sitten paljon muuta tullut tehtyäkkään. Joululahja-swappia pistelin, saunoin ja luin Risto Räppääjää pienemmän pojan kanssa. Meillä on RR-putki päällä, nyt on sarjan 2 ekaa kirjaa luettu ja kolmas aloitetaan tänään.

Tänään sunnuntaina oli urheilutalolla naisten messut. Reilun tunnin verran jaksoin tutkia myytäviä tavaroita siellä tungoksessa. Ostin tosi pienen hopean värisen sammakon, puoli senttiä korkean, tarkoitettu kai kaulakoruun tms. Taidan tehdä siitä osan laukkuun tulevasta korusta. Sitten ostin noin 5 cm halkaisijaltaan olevan punaisen huovutetun sydämen, siitä tulee joulukuusen koriste. Ja sitten vielä semmoisen rautalanka-sydän-koriste-virityksen, siitä tulee joulukuuseen latvakoriste.

Ja kävinhän mä aamulla avannossa, nyt se on ihan oikeasti avanto. Jäät ovat saapuneet rantaamme ja vesi on nyt niin kylmää kuin se vain voi olla, ei kylmene enää tuosta.

ai niin, toi vessanpytty päässä juttu. Mulla on erään WC-kalusteita myyvän firman mainos tonttuLIPPAlakki, vähän erikoisempi viritys.